روشنگری در سخنان ناب بزرگان

سخنان بزرگان راه طولانی در هزار توی زندگی را کوتاه و دلپذیر می کند پس نمی شود از سخنان ناب بزرگان گذشت .

روشنگری در سخنان ناب بزرگان

سخنان بزرگان راه طولانی در هزار توی زندگی را کوتاه و دلپذیر می کند پس نمی شود از سخنان ناب بزرگان گذشت .

حمید مصدق

 

اشعار حمید مصدق - و چیزها اندر این نامه بیابد

اشعار حمید مصدق - درآمد

اشعار حمید مصدق - ۱

اشعار حمید مصدق - ۲

اشعار حمید مصدق - ۳

 

حمید مصدق

حمید مصدق در سال 1318 در شهرضا از شهرهای پیرامون اصفهان به دنیا آمد آموزشهای دبستانی و دبیرستانی را در شهرضا و اصفهان به پایان برد در سال 1338 به تهران آمد و رشته بازرگانی موسسه علوم اداری و بازرگانی را پایان رسانید از دانشکده حقوق تهران لیسانس خود را گرفت تا سال 1348 در موسسه تحقیقات اقتصادی به عنوان محقق کار میکرد
از سال 1350 به عضویت هیات علمی دانشگاه درآمد و از سال 1357 به کار وکالت روی آورد
در سال 1354 سفری به انگلستان داشت
در 1351 ازدواج کرد و دو فرزند به نامهای ترانه و غزل دارد

 
 

 

 

   

دفترهای  شعر

  1. درفش  کاویان        تهران   1340

  2. کاوه       نیما   1343 

  3. آبی  خاکستری  سیاه        تهران    1344

  4. در رهگذر  باد و آبی  خاکستری سیاه       فرمند   1349

  5. دو منظومه          امیر کبیر   1352

  6. از جداییها          تهران     1357

  7. سالهای  صبوری            تهران   1369

  8. ... تا رهایی  مجموعه آثار  نشر نو   1369

 

   

   

در رهگذار باد

بعد از تو در شبان تیره و تار من
دیگر چگونه ماه
آوازهای طرح جاری نورش را
تکرار می کند
بعد از تو من چگونه
این آتش نهفته به جان را
خاموش میکنم ؟
این سینه سوز درد نهان را
بعد از تو من چگونه فراموش میکنم ؟
من با امید مهر تو پیوسته زیستم
بعد از تو ؟
این مباد
که بعد از تو نیستم
بعد از تو آفتاب سیاه است
دیگر مرا به خلوت خاص تو راه نیست
بعد از تو
درآسمان زندگیم مهر و ماه نیست
 بعد از من آسمان آبی است
آبی مثل همیشه
آبی
 

نظرات 3 + ارسال نظر
نشانه 1389,08,11 ساعت 11:32 ب.ظ http://neshane.blogfa.com

سلام بر شما


وبلاگ زیبایی ارایه داده اید

خسته نباشید

خوشحال میشم از کارهای بنده هم دیدن کنید و نظر خودتان را در مورد مقاله ام بیان کنید

sasan 1390,05,19 ساعت 10:35 ق.ظ http://muvement2000.blog.com

سلام.فکر کنم قبلا هم به وبلاگت اومدم....
در کل ایول.عاشق شعرهای مصدق هستم.موفق باشی.

؟؟؟؟ 1390,09,13 ساعت 04:10 ب.ظ

دوست عزیزم این لینکهایی که گذاشتی ، فـــ ـیــ ـلــتــر شده ، میشه از یه سایت دیگه آپش کنی ، ممنون میشم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد