روشنگری در سخنان ناب بزرگان

سخنان بزرگان راه طولانی در هزار توی زندگی را کوتاه و دلپذیر می کند پس نمی شود از سخنان ناب بزرگان گذشت .

روشنگری در سخنان ناب بزرگان

سخنان بزرگان راه طولانی در هزار توی زندگی را کوتاه و دلپذیر می کند پس نمی شود از سخنان ناب بزرگان گذشت .

مریم حیدرزاده - صبورم هنوز

 

ز چشمت اگر چه که دورم هنوز
پر از اوج و عشق و غرورم هنوز
 ااگر غصه بارید از ماه و سال
به یاد گرشته صبورم هنوز
 شکستند اگر قاب یاد مرا
 دل شیشه دارم بلورم هنوز
 سفر چاره ی دردهایم نشد
 پر از فکر راه عبورم هنوز
 ستاره شدن کار سختی نبود
 گرشتم ولی غرق نورم هنوز
 پر از خاطرات قشنگ توام
 پر از یاد و شوق و مرورم هنوز
ترا گم نکردم خودت گم شدی
 من شیفته با تو جورم هنوز
 اگر جنگ با زندگی ساده نیست
 در این عرصه مردی جسورم هنوز
اگر کوک ماهور با ما نساخت
 پر از نغمه ی پک و شورم هنوز
قبول است عمر خوشی ها کم است
 ولی با توام پس صبورم هنوز

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید فرقانی 1387,02,09 ساعت 08:20 ق.ظ http://n1.blogsky.com

اصلا مفت می ارزه

گ 1387,06,01 ساعت 05:30 ب.ظ

سه سال ندیدمش
حتی نمیدونه دوسش دارم
صبورم هنوز

ایمان 1388,12,10 ساعت 11:13 ب.ظ

خیلی قشنگ بود

علی 1390,02,11 ساعت 10:31 ق.ظ http://kohan kho day

سلام مریم عزیز ۱۲سال پیش وقتی دانشجو بودم برات نامه نوشتم توهم هرسال برام کارت پستال تبریک عید میدادی ولی نمیدونم چی به سر عشق اومد من از خونه پدریم اومدم الان یه سینای ۶ساله دارم از تو براش میگم کارت تبریکاتو بهش نشون میدم تو دورو برت خیلی شلوغه شاید منو یادت نیاد اما...!!!
اگه به وبلاگم سرزدی شعر ایستاده بودم تا نیامدنت را ببینم...رو تقدیمت میکنم ...!
زنده باشی وعاشق

مرتضی 1391,05,17 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام من عاشق اهنگای مریمم شما رو به خدا البوم کاملشو برام ایمیل کنید مرسییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد