روشنگری در سخنان ناب بزرگان

سخنان بزرگان راه طولانی در هزار توی زندگی را کوتاه و دلپذیر می کند پس نمی شود از سخنان ناب بزرگان گذشت .

روشنگری در سخنان ناب بزرگان

سخنان بزرگان راه طولانی در هزار توی زندگی را کوتاه و دلپذیر می کند پس نمی شود از سخنان ناب بزرگان گذشت .

حمید مصدق


حمید مصدق در سال 1318 در شهرضا از شهرهای پیرامون اصفهان به دنیا آمد آموزشهای دبستانی و دبیرستانی را در شهرضا و اصفهان به پایان برد در سال 1338 به تهران آمد و رشته بازرگانی موسسه علوم اداری و بازرگانی را پایان رسانید از دانشکده حقوق تهران لیسانس خود را گرفت تا سال 1348 در موسسه تحقیقات اقتصادی به عنوان محقق کار میکرد
از سال 1350 به عضویت هیات علمی دانشگاه درآمد و از سال 1357 به کار وکالت روی آورد
در سال 1354 سفری به انگلستان داشت

در 1351 ازدواج کرد و دو فرزند به نامهای ترانه و غزل دارد



در رهگذار باد

بعد از تو در شبان تیره و تار من
دیگر چگونه ماه
آوازهای طرح جاری نورش را
تکرار می کند
بعد از تو من چگونه
این آتش نهفته به جان را
خاموش میکنم ؟
این سینه سوز درد نهان را
بعد از تو من چگونه فراموش میکنم ؟
من با امید مهر تو پیوسته زیستم
بعد از تو ؟
این مباد
که بعد از تو نیستم
بعد از تو آفتاب سیاه است
دیگر مرا به خلوت خاص تو راه نیست
بعد از تو
درآسمان زندگیم مهر و ماه نیست
 بعد از من آسمان آبی است
آبی مثل همیشه
آبی
 

   

نظرات 2 + ارسال نظر
زینت 1387,11,09 ساعت 03:32 ب.ظ http://ظل.ذمخلبش.زخئ

سلام
از اینکه وبلاگی در رابطه با اشعار این بزرگوار نوشته اید خالصانه از شما تشکر میکنم
به نظر من ایشان یکی از بهترینان این سرزمین آریایی هستند و من واقعا به ایشان و اشعار زیبایشان علاقه دارم و خواندن و زمزمه کردن اشعارشان لذتی وصف ناشدنی ست
موفق و موید باشید

زینت 1387,11,09 ساعت 03:37 ب.ظ http://zg.blogfa.com

از اینکه زحمت کشیدید و این وبلاگ بسیار زیبا را بنا ساختید صمیمانه تشکر میکنم
جناب حمید مصدق یکی از بهترین شاعران ایران عزیز هستند و شعر هایی بسیا زیبا و دلنشین دارند
من ایشان و دوستداران ایشان را از صمیم قلب دوست دارم
آرزومند آرزوهای طلایی تان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد